View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Fjug Vis innlegg
Må bare hive inn et spørsmål her med samme topic. Indica og sativa, hvor stor er egentlig forskjellen? Er den merkbar for oss rekreasjonelle? Hva er mest vanlig i norge? Har ikke veldig mye fartstid innen hasj, men de forskjellige gangene jeg har prøvd har jeg stort sett hatt samme feeling.
Vis hele sitatet...
Jepp, man vil kjenne forskjellen. Det her er litt overdrevet siden det er en labratorietest der de har en blanding med kun THC og en med THC og CBD som er de største forskjellene i Sativa vs Indica:

BBC reporter injected with THC.
Til info: I England så har mediebildet vært preget av at "Skunk" strainen er noe fra satans rasshøl, en superpotent weed som er "MYE FARLIGERE" enn alt annet. De kunne byttet ut skunk med "high thc content cannabis" men bruker navnet for å være litt enklere for britisk publikum å følge med på. Alt dette var rundt 2001 da cannabis ble flyttet til en mildere gruppe narkotiske stoffer som bare skulle gi bot. Om det er overdrevet fra media, eller om det faktisk var en oppblomstring (pun intended) av skunk pga visse organiserte kriminelle og mangel på andre strains er jeg ikke helt sikker på.

Det meste av cannabistyper i dag er hybrider, de har litt fra begge verdener, men man kan komme over begge typene i min erfaring men jeg velger å si at det domineres av Indica.
Sist endret av Dodecha; 3. april 2020 kl. 21:20.