View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Man kan jo ikke se på dette som bare mislykkede forhold. De aller fleste har vel hatt noen knull i tenårene og som unge voksne
der sex var hele intensjonen. 50 sex partnere er langt flere en jeg har hatt, men jeg syns ikke det høres så helt urimelig ut heller for la si en person i slutten av tjue årene som har vært mye ute på byen og er en aktiv/flink sjekker, en som liker det spillet.
Vis hele sitatet...
Nei det er kanskje ikke urimelig, isolert sett. Folk gjør naturligvis som de vil, og ligger rundt om de føler for det. Men et så høyt tall forskjellige sexpartnere ville fått meg til å tenke at dette er en person som neppe er ute etter noe langsiktig, evt. som vil stikke så fort det blir motgang i forholdet.

Og om var jeg en kvinne på jakt etter et varig forhold ville jeg nok tenkt det samme om en mann med 50 forskjellige partnere.

Kanskje er det ikke helt fair vurdering, men sjekking og kjærlighet er jo ingen eksakt vitenskap. Så folk må jo bruke noe for å skille potensielle partnere fra hverandre når vurderinger skal gjøres.
Sist endret av _abc_; 30. oktober 2023 kl. 16:13.