View Single Post
Håper ting ordner seg. Har ikke vært på NA, men på en rehab i Oslo var det av og til folk med dop.. Har også lest på ulike forum at NA, metadonklinikker o.l er et bra sted å finne kontakter. Såvidt jeg husker er det ingen krav om å være rusfri for å dra på NA, bare et ønske om å bli det. Så med litt uflaks kan du nok møte på en kar som spør "Spleise?" :P

Har selv vært heroinfri med hjelp av sub i 1 uke nå, men går bare på 2mg nå. Det føles faktisk jævlig bra, og tenker å være på 0 innen en måned. Vet hva du syns om sub, men en så liten dose gjør virkelig ingen skade da det er null stress å trappe ned så lenge du ikke går på det for lenge, og etter min erfaring er det mindre sjanse for sprekk om man får en gradvis overgang til en nykter tilstand. Om du skulle gjort det ville jeg anbefalt en 2 ukers nedtrappingsplan, hvor du begynner med 4 eller 2mg og hopper av når du er nådd 0.5mg. Du trenger seff ikke involvere helsevesenet inn i dette, da det er ikke mange 8mg piller du trenger.

Kanskje vi skal ha førstemann til å være opiatfri i en måned, hehe. Hva er nykter-rekorden din forresten? 4 uker her.