View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kaunda
Du er en del av det norske samfunnet. Da må du forholde deg til det normsettet som det norske samfunnet har. Du kan fritt velge å sette deg utenfor samfunnet, men du kan aldri påstå at DU kan sette deg over det samfunnet har bestemt. Som kriminell må du også bære de konsekvensene det bringer med seg.
Vis hele sitatet...
Du resonerer i sirkler: fordi noko er straffbart og ulovleg, så bør det fortsette å vere straffbart og ulovleg.

Ein del av eit demokrati er eit lovsett som følest rettferdig, og der flesteparten ikkje blir kriminalisert for ein utbreidd ting. Når 10% av befolkinga røyker hasj, så vil eg sei at det er på tide å stille spørsmålet om kartet stemmer med terrenget, og ta ein diskusjon rundt den lova. Kva resultatet bør bli har eg ikkje sagt, men vi ha ein debatt. Den debatten har vore stortsett fråverande, og då er det bra med tiltak som får den opp i dagslyset, slik som sivil ulydnad.

Men for å strekke argumentet ditt: i tyskland var det straffbart å vere jøde. Altså måtte jøder forvente å bli straffa for å vere jøde...

Nei takk, eg meiner ein debatt er sunn. Og at noko er ulovleg vil ikkje sei at det er galt.