View Single Post
Jeg er ikke helt sikker på hvor mye 2C-B det er i blå rolex (knips), men tror det er en del, siden effekten jeg fikk, gav meg bakoversveis.

Jeg har tatt en del knips før, men aldrig, og da mener jeg aldrig, ett psykadelisk stoff. Jeg dyttet såklart i meg 2 blå med en gang, ventet en time, og BANG. Der var det syner, da mener jeg skikkelige halliser. Jeg så blandt annet når jeg satt på en krakk i parken, at det kom en gigantisk bobble ut av øre på en gammel dame. Jeg så en gullfisk i en vannpytt, og jeg snakket til ett tre.

Jeg dro på en fest, noe jeg ikke skulle gjort. Alle sansene var forsterket, og det var mye lys der, mye snakking + høy musikk. Jeg følte at jeg ble fylt opp av informasjon om omgivelsene og at hjernen ikke taklet mer.
Det som flippa bryteren var da politiet kom inn.... Alle ble kastet ut, men jeg bare satt der, og det begynte og skumme ut av munnen min. Neste jeg husker er at jeg ligger på glattcella... Jeg kommer hjem 4 timer senere, legger meg til å sove.

Det har nå gått 3 dager siden jeg tok di to 2C-B knipsa, og jeg har fortsatt di symptomene dere forklarer på "Normale" doser.
Da kan jeg vel legge til en advarsel her: Aldrig ta mer en en blå om gangen, ellers overturer du og har utrolig lett for å få en skikkelig badtrip from hell.

Jeg vet ikke når hallisene/synsbedragene mine vil forsvinne, er det noen som har opplevd dette?
Jeg kan legge igjen en ny post her, vis det ikke bedrer seg på ett par dager.