View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Skal du ruse deg, lar du kjøretøy stå. Inkludert scooter. Turen hjem kan du fikse med taxi, pirat eller til fots.
Vis hele sitatet...
eneste problematikken med det er du er mer sannsynlig dø i taxien en sparken + det koster flere hundre speen, så er egentlig litte fan over at transport skal kun være for folk som har masse penger

Sitat av Nøddy Vis innlegg
Javell? Ta buss da. Jeg kjører veldig uansvarlig, hopper rundt. Kjører rundt i veien, drifter og wheeler på bakhjulet.

Jeg burde jo ikke få lov til å kjøre sparkesykkel, har holdt på å kræsje i 4 personer og 1 hund.

De reglene er til for å stoppe idioter som meg.

Gråter jeg? Neppe, de burde få ut fingeren å ta meg før jeg skader noen andre til de grader.

Å man kjører mindre ansvarlig med rusmidler i blodet. Uansett hvordan du snur og vender på det.

Rusa folk har ikke noe å gjøre i 25kmt på en sparkesykkel.
Vis hele sitatet...
Det du beskriver dær var allerede forbudt fra før, uten å være rusa! å du kunne mistet lappen for det. Klart brud på veitrafikkloven § 21.
Enkelte individer på enkelte rusmidler kan være mere utsatt for å være uansvarlig i traffiken, men det var å forbud før å kjøre uansvarlig å ruset med spark på veien hvis man er i en tilstand som gjør en uskikket til å kjøre på en trygg måte.
Eneste denne loven gjør er å målrette de i samfunnet som kjører på spark ansvarlig.
Eneste denne loven endret var at nå er det ikke lov å kjøre ansvarlig heller! etter du har så mye som luktet på en joint
Sist endret av psychic_sunnny; 23. juni 2022 kl. 21:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.