Tråd: Thailand
View Single Post
Rinkebysvorska‘n
398
Uenig i at TS bør styre unna de store byene og sør, og heller finne seg en fra Nord-øst - også kjent som Isaan. Troller dere nå og har dere i det hele tatt vært der?

Heller ikke sant at alle thai-familier krever at du betaler for å gifte deg med dama. Hvis du finner deg ei bar-jente i Pattaya så kan du takke deg selv når det er du som må betale hele pakka for henne og familien. Finn deg heller en fra de andre byene; en med utdanning (bachelor minst, helst høyere), snakker bra engelsk og som har jobb hvor hun tjener 30.000+ baht i måneden, det er nok for at hun kan leve komfortabelt på egen hånd der borte. Å betale "Sin Sod" har aldri vært et tema med de jeg har vært med, de har aldri spurt om det heller. Har truffet familien og de har vært veldig hyggelige med meg.

Vet dere at nettopp Isaan er den fattigste delen av hele landet og at mange der er analfabeter, fordi foreldrene gjerne ikke har råd til å sende barna på skole? De fleste i landet som er prostituerte kommer fra Isaan, samt nabolandene som er fattigere enn Thailand. Noen av disse drar riktignok til Pattaya, Phuket eller Bangkok for å selge seg til turister fra Japan, Sør-Korea, Midtøsten, Russland og vesten som har mer penger enn den gjennomsnittlige thai-gubben.

Når thai-menn kjøper horer så er det som regel ikke fra de samme barene og områdene som utlendinger gjør det, og de betaler sannsynligvis en brøkdel av prisen. Har vært på et par go-go barer sammen med dama, nysgjerrig på å se hvordan det funka. Ble ikke veldig imponert, var bare for å se det og ta en øl på byen. Se på det som strippeklubber hvor du kan betale for å ta med dama ut av baren.

Kilder: https://fund-isaan.org/content/why-isaan + har bodd der i to år. Fikk advarsler angående bar-jenter (prostituerte) og Isaan-damer fra nordmenn, svensker, briter, thai-menn og kvinner. Det kan ikke være helt uten grunn at jeg har fått advarsler fra så mange forskjellige? Svensken jeg nevnte møtte hun jeg var sammen med, sa han merka kjapt at hun jeg var med var noe helt annet enn hun han var med, hadde bøffa han for spenn.

Mener ikke å slenge drit om Isaan-folk, trenerne mine var derfra, meget dyktige i muay thai. Engelskferdighetene deres var helt ræva men vi greide som regel å forstå hverandre ved hjelp av kroppsspråk. Har også blitt sjekka opp av ei dame derfra som hadde bra jobb (sykepleier), snakka bra engelsk og tilsynelatende alt på stell. Ingen regel uten unntak altså. Thailand er det eneste landet jeg har vært hvor det har skjedd at damer har kommet bort til meg og spandert drikke på meg inne på baren. Utrolig nok så dopa de meg ikke ned heller! Ikke dårlig det

Kulturforskjellene er mye mindre dersom du finner deg en fra byene hvor det er ganske "westernized", bare hold deg unna horestrøka. Mange oppe i Isaan kan ikke lese sitt eget morsmål en gang, å ha en meningsfull samtale på engelsk med dem kan dere glemme! Har aldri vært noe sted hvor det er så lett å få en date som i Bangkok. Skal nevnes at "snille" thai-jenter som regel ikke har sex med deg på første date eller andre date, gikk noen uker før jeg fikk pule hun jeg har vært med lengst.

Litt om meg og bakgrunnen før første turen:

Skulle reise dit 4 uker med en kompis første gangen, vi hadde bestilt flyreisen 5 måneder i forveien; han endte selvfølgelig opp i fengsel før det, så det ble til at jeg reiste alene. Hadde aldri noen plan om at jeg skulle finne dame mens jeg var der, var mest for å komme meg vekk fra rusmiljøet og oppleve noe nytt. Skal si helt ærlig at jeg slet med damer i Norge på den tiden men det var ikke hovedfokuset på reisen. Tenkte på tanken om å gå på gogo-bar og kjøpe hore men skjønte at det ikke var noe vits. Så lenge du er lys, høy og ikke ser ut som en pedofil så kommer ofte damene til deg av seg selv! Dating på easy-mode som jeg kaller det!

Å betale en middag av og til eller et par øl på byen synes jeg bare er hyggelig men hadde aldri gått med på å betale betydelige summer for ei dame, samme om hun er norsk, asiat, afrikaner eller hva som helst annet. Ei hore forblir ei hore - uansett hvor vi befinner oss i verden! Siden det er mange som tror det bare er incels, pedofile og horekunder som drar til Asia så nevner jeg at jeg har fått meg ligg uten stress etter jeg kom tilbake til Europa. Var på en fest på lørdag og var nære på at jeg fikk damer med hjem, ble bare med dansing, prat, klåing og klining men noen ganger er det kanskje nok. Går ikke ut lenger for å få et ligg - går ut for å kose meg, møte folk og alt ekstra tar jeg som en bonus. Mye bedre! Innrømmer at jeg var fiksert på sex-delen da jeg var yngre.

Nevner bare at det ikke er noe sjakktrekk å si til norske damer at du har vært i Thailand, de hater stedet fordi det ikke passer inn i deres hjernevaska woke-virkelighet. Hvis jeg prater om Asia med ei norsk dame jeg liker sier jeg at jeg har vært i Vietnam ellerno. De er så brødhuer at de finner aldri ut av det uansett, bare ikke vis bilder med thai-skrift på. Ellers ser de ikke forskjell.

Ikke vær en nice guy - oppdag deres indre drittsekk! Mvh Møkkamannen