View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Men det store spørsmålet blir jo da, om dette er single mødre og om de er lette på tråden. Jeg finner meg bare slike gigantiske hvaler på Tinder, det sier jo riktignok noe også om mitt utseende, jeg er ikke på treningsstudio daglig akkurat, men jeg er ikke stygg heller, ikke veldig stygg i hvert fall. Jeg føler at damene i universitetsbyer er blitt alt for høytkrevende da de både har penger og makten under trusa, de skal enten ha penger, hus eller Tarzan. Jeg har/er ingen av delene, jeg har mye hasj- og sopperfaring, men det ser de ned på. Det inngår ikke i deres forestilling om det perfekte A4 liv, og det er jeg heller ikke interessert i, jeg vil bare ligge med de og ha de ut dagen etter så jeg slipper å høre på alt det tullet som renner ut av kjeftenen deres som en foss, det er noe annet jeg vil se renne ut av kjeften, med mindre dette kvinnemennesket skulle være interesant å snakke med, og etter det jeg har erfart eksisterer ikke slike kvinner lengre.

Jeg har faktisk prøvd å ta på meg blazer, anlagt skjegg og gått på litteraturfestival i håp om å finne et kvinnemenneske som jeg faktisk kunne ha noe å snakke med om. Men nei, der er de alle over 60, de som kanskje har noe interessant å komme med, den yngre garden interesserer seg for Sofie Elises nye kokebok.
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at det ikke er byene som er problemet men din tilnærming til livet generelt.