View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg har ingenting imot folk som elsker Jesus, det ser jeg på som et positivt avbrekk da alternativene er verre, dvs: hva jeg ikke tåler er hedninger som bare snakker om været og slike helt meningsløse ting, bare babbel, det samme hver dag. Skal du være gudsløs, så kan en i hvert fall prate om noe interessant, det mener jeg, da aksepterer jeg det helt og holdent, ja, da kan du til og med kalle deg satanist, og jeg vil synes det er flott, bare så lenge du har noe interessant å komme med. Det ville vært en fornøyelse å høre jesusprat kontra værmeldingen.


Men, Kloakk, hvilke steder i Norge anser du som bedre en sørlandet?

Men ja, jeg kan se for meg det du sier med reker og majones som hjernemasse, ja, det vil kunne bli uutholdelig i Lillesand hvis det er slik der. Hvis det er en gjeng med lavpanner som ikke har noe som helst interessant å komme med, men som tror de er adelig.

Og, hvor finner man mennesker som ikke enten elsker Jesus, eller en eller annen religiøs figur, ELLER seg selv? eller kollektivet? Jeg bor selv på et sted der det er lite religiøsitet, men her er det mest kollektivet som alle elsker, og som alle er knyttet sammen til via en felles navlestreng, det er helt forferdelig og uutholdelig, formelt og konvensjonelt, innestengt. Og jeg elsker ikke dette kollektivet, jeg hater det, jeg synes det er spy og piss. Så, for faen, da drar jeg heller til Sørlandet og elsker meg selv.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg skal ikke begynne å elske meg selv, det er spy. Det jeg elsker er disse DMT-aliene og god hasj, tror du en slik livsinstillingen er forenelig med å bo på sørlandet?
Vis hele sitatet...
Problemene Kloak nevner om Lillesand er for det meste om sommeren. På sommeren så er Lillesand uutholdelig. Før var det tyske turister, nå er det verre siden det er norske turister.

Med en gang turistsesongen er over så blir det bedre, men du har alltid folkene fra familiene som eier byen som føler de kan gjøre som de vil.

Arendal er en skitten by. Rusmisbrukere så langt øyet kan se. Men byen ser fin ut. Nyli og Barbu er det bare å holde seg unna ved mindre du vil ha alt du eier frastjelt.

Om du sitter på McDonald's i Arendal i mere enn 10 minutter så kommer det en kar og prøver å selge noe dop til deg. Sånn er det bare, men siden det er på Sørlandet så snakker ingen om den delen av byen.

Det er i grunn viktig å nevne. På Sørlandet så later alle som at alt er fint og bra og alt det, men ofte så er det ikke det. Det høres ille ut, men om du er oppvokst med det så er det helt greit.