View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er krav til politiattest i jobber som involverer unger, og for frivillige verv i t.d idretten.


Men...

Funker det? Kan du vise til data som antyder at det faktisk reduserer mengda overgrep?
Vis hele sitatet...
Det sier seg vel litt selv at folk med slike seksuelle perversjoner som å tenne på barn tenker seg om en gang eller to før de eventuelt handler på lystene sine, hvis de risikerer å havne i et register hvor dette følger de. for resten av livet. Hvis man risikerer å bli dullet med og behandlet, hvor alt skjer i skjul, synes jeg ikke det høres veldig avskrekkende ut. Personlig mener jeg dødstraff burde vært aktuelt i tilfeller der det er snakk om overgrep mot barn.

Et register med forbrytere syns jeg burde være minimum, og dette kan helt klart ikke sammenlignes med rusbrukere og vinningskriminalitet osv, det sier seg jo selv. Pedofili og overgrep er et level av ondskap som ikke ligner maken, og jeg har ingen tro på rehabilitering med mindre det innebærer en enorm form for straff. behandling og bli dullet med som om man er selv et offer funker jo såklart ikke.. Men virker som mange her synes mer synd på de pedofile enn ofrene, familien til ofre osv.

Var det ikke du som perma bannet meg for å insinuere at det er mye pedofili i Pride bevegelsen også? Gud forby at man stiller seg kritisk til seksuell perversjon og pedofili i samfunnet vårt. Blir faktisk litt småkvalm.
Sist endret av SledenType; 13. september 2022 kl. 17:33.