View Single Post
Mafakkaz's Avatar
Trådstarter
154
Sitat av *pi Vis innlegg
Spørs om det hjelper, men det er ikke noen jeg ønsker mer en god natt enn deg akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Takk, sov heldigvis greit.

Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Unnvikende delen som har gitt deg en ekstra smell.

Er det noe vi med AvPD er flinke til, er det akkurat det se på seg selv som en person uten verdi.

Personlig så har jeg forsonet meg med at livet ikke ble helt A4. Tok sin tid, men det er der man er nå.

Du har min fulle forståelse skjønner akkurat hvordan du kjenner på det i de verste stundene.

Sobril kan fungere til de verste dagene. Ikke finn på knaske sterke medikamenter daglig, får du prøve de ut. Har selv sobril liggende til bruk når det står på som verst.
Vis hele sitatet...
Nei vil ikke gjøre det til vane å bruke medisiner. Men når jeg får slike sammenbrudd... En dag er jeg kanskje ikke redd for å ta livet mitt. Jeg vil jo gjøre det, men er så mye jeg er redd for. Redd for å feile og all oppmerksomheten jeg vil få da. Redd for å bli enda sykere. Redd for mye... Derfor gjør jeg det ikke. Men en dag kan disse tankene bli så intense at de lammer alle redsler. Jeg håper det skjer, men samtidig ikke, jeg vet ikke hva jeg vil. Vil jo leve, men innser jo for hver dag som går at jeg har lite å leve for.