Tråd: Valg 2013
View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av packman Vis innlegg
Piratpartiet burde kanskje sammarbeida/slått seg sammen med venstre....
Men per dags dato hadde jeg stemt piratpartiet, da jeg mener vi trenger et slikt parti på tinget. Teknologi blir mer og mer viktig i alle sammenhenger, og da trenger vi politikere som har kunnskaper i annet enn økonomi, juss og tåkeprat
Vis hele sitatet...
Kan skje i nær fremtid, men til dét så trenger Piratpartiet mye mer politisk modning. Jeg tror likevel det kan være et lurt strategisk skritt å ta for P.P.(i nær framtid, gjerne sammen også med andre itillegg), fordi jeg tipper Venstre vil vokse i de kommende årene, og da vil anti-overvåkning og personvernsakene få mye større gjennomslagskraft.

Men *nå* snakker jeg om et 10-20års perspektiv, vel og merke, derfor nettopp et *strategisk skritt* av P.P.

Sitat av danseku Vis innlegg
Sp er også ett parti jeg håper havner under sperregrensa, de har for flerfoldige år siden sluttet og være ett politisk parti og er nå kun en interesseorganisasjon for Norsk Landbrukssamvirke (Gilde, Prior, Tine etc)
Vis hele sitatet...
Applaus, HELT enig! Kunne neppe ha sagt det bedre selv. De er så til de grader bakstreverske i enkelte ting, at man får helt hetta! Appåtil er de flinke til å manøvrere seg inn i maktposisjoner, derfor får et miniparti som dem mulighten til å være med i flere regjeringer. Gode på hestehandler de, vettu.
Sist endret av aeon_illuminate; 3. juli 2013 kl. 02:57.