View Single Post
Sitat av bronze Vis innlegg
For min ble det en Xbox 360 (igår). Hadde ganske lyst på PS3, men siden broren min og endel venner har Xbox, så ble det det. Nå har jeg i alle fall en del spill å velge mellom. Har spilt litt GTA IV, som forøvrig ikke er like bra som tidligere GTA-spill, og litt Black Ops. Er positivt overrasket over at jeg kan kjøpe så mange spill til nedlasting, vurderer å laste ned Oblivion og Portal: Still Alive.
Vis hele sitatet...
Her er 360 milevis foran PS3. Det finnes vel over 200 butikk spill som kan kjøpes digitalt på 360 allerede og det kommer 2-3 nye hver uke.

PS3 derimot har bare noen få spill digitalt.

Prisene er ikke alltid så ille heller, Dantes Inferno eller Bayonetta for 149kr f.eks er greie priser.

Sitat av caperno Vis innlegg
Ikke til stede i Norge i det hele tatt mener du vel? At enkelte kabelselskaper tilbyr VoD er urelevant, da vi diskuterer konsoll. Bluray er den nye standarden når det kommer til både film og spill. DVD er kanskje mer utbredt fremdeles, men så er det nok også det som dør først. For oss som liker å ha fysiske plater i hyllene, så er PS3 en utmerket investering, da man slipper å kjøpe blurayspiller i tillegg.



Så man bruker ikke bluray på pc-er? Mange pc-er, kanskje spesielt bærbare, blir nå levert med BD-rom. Husk også at det fremdeles er relativt nytt. Du tror vel ikke akkurat at DVD vil fortsette å vokse? Dersom du snakker DLC her, så er jeg enig, men dersom man ska ha noe fysisk hjemmei videohylla, så er det helt klart bluray som vil ta over, iallefall inntil noe annet kommer.


50,- kr for én leiefilm er ikke dyrt? De burde ikke koste mer enn 10,- kr.



Selv om jeg ikke har hatt en Xbox 360 i mitt eie, så betyr ikke det at jeg ikke har testet den ut. Jeg syntes for øvrig at innlegget mitt var ganske så nøytralt, så da er det litt ironisk at du som ser ut til å være den "fanboy-en", påpeker nettopp dette.



Se på det på denne måten. Hvorfor skal man bruke flere tusen på ett konsoll og i tillegg måtte betale for helt grunnleggende onlinetjenester, slik som spilling? Kvalitet sier dere? Hva er så mye bedre med Xbox sitt tilbud enn Playstation Network? Hva er det jeg får som ikke PSN kan gi meg?



Uansett hvor stor forskjellen er så forandrer ikke det at Xbox Slim bråker mer enn PS3. Ta gjerne og hør for deg selv.
Vis hele sitatet...
10kr for leiefilm mener du? Har du i det hele tatt noe som helst greie på hva du prater om? Det hadde jo vært flott med 10kr men prisene er helt i takt med andre aktører, og tjenesten er langt bedre.

Ingen andre steder i dag kan man leie i 1080p og få det streamet direkte hvis man vil. Og MS har tilbudt dette i over 1 år nå.

Poenget var vel også at dette er noe 360 har og har har hatt lenge før konkurrentene.

Live koster penger fordi de tilbyr mye mer og kan derfor gjøre det.

Man får ukentlige tilbud osv også. For å det på PS3 så man betale for PSN plus og da er man jo like langt. PSN plus er mye dyrere også. Live får man tak i til 250kr året.

Live kan være gratis og det kan koste penger. Akkurat som PSN.
Synes det er på tide at sony fanboys slutter med dette maset nå som det koster penger for PSN plus også.

Jeg betaler ingenting for Live. Andre gjør det. Noen betaler for PSN plus, andre ikke.

Kun Nintendo som vel har helt gratis online nå.