View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får aldri opplevd noen ting av hva livet har å tilby. Alt pga penger. Jeg har lyst til å se ting, reise, spise super digg mat, ta fuckings drugs, feste som at det ikke kommer en dag i morgen, kjenne redsel, glede, sorg og alt det der. Alle de tingene krever penger. Samfunnet vårt er bygd rundt dette sosiale konstruktet. Jeg mener ikke være naiv, alt jeg vil er å kjenne at jeg kan leve litt.

Jeg har aldri vært en del av flokken. Og ja jeg mener faktisk at penger kan kjøpe venner. Kanskje ikke de beste, men dårlig venner er bedre enn ingen iks?

Jeg har prøvd alt. Og nå tenker jeg å prøve dette som vi alle er så glad i: penger.

Om noen andre her har tips på lett tjente penger så er det satt veldig pris på om dere kommer med tips. Jeg begynner å bli desperat etter å passe inn.
Vis hele sitatet...
du er klar over at du bare er 17 ja? og nesten ingen får gjort alt det du ønsker innen den alderen. vent til du er voksen, få deg en jobb, og tjen egne penger, så kan du faktisk gjøre alt det du ønsker. du har muligens flere tiår igjen å leve, så ingen hast. er lite vits i at du kjører på som faen og ødelegger deg selv, ta det roligere så du kan NYTE opplevelsen for det den er. antar du ikke vil leve resten av livet i et helvete av rus og traumer etter en kort festperiode.

jeg har ikke tips til lett tjente penger, men jeg har et godt tips til å finne LYKKE i livet! ..vil du høre det? vel.. hemmeligheten er at penger betyr fint fuckings lite over en viss sum. etter at man tjener nok til å ha en stabil økonomi så får man egentlig ikke så mye mer lykke ut av pengene. gi faen i penger. du må ha nok til å leve, men ellers er det verdiløst.

vil du føle lykke? sett pris på det livet du har, selv om du jobber med at det skal bli bedre. dans naken i sommer regnet, gå litt i høyden og se utover på solnedgangen, spis favorittmåltidet ditt, hør på musikk du elsker og dans med hele sjela. mat fuglene, utforsk både byer og natur, bli kjent med hver krik og krok (du finner masse spennende!) å bli med på frivillig hjelpearbeid er noe mange synes hjelper dem selv også.

gi faen i å passe inn, dette er et av dine problemer. faker du hvem du er får du aldri venner. hvordan kan man kjenne en som ikke lar seg bli sett? og tro meg, falske venner gjør vondere enn ingen venner. beste du kan gjøre er å gi faen i denne quick cash ideen din som 17 åring, ta en utdanning eller få en jobb, og lev livet ditt derifra, og vær tro til deg selv. la andre se deg og bli kjent med deg, ikke den fake dritt maska du bruker når du vil passe inn.