View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Solgte noen håndjagere til en mann på ca 60 år når jeg var 16-17 år gammel. En gang bare runket han meg også. Fikk 2-3 tusen kr pr gang. Han kom, håndjager i bilen og dro igjen. Det hele var over på noen minutter.
Gjorde det for penger og spenning. Et laaangt fra homo eller bifil i dag, var derfor jeg aldri tilbød annet enn å bruke hendene også. Men det var nok for denne mannen. Har tenkt svært lite på det i ettertid, gjorde meg ingenting. Kom i kontakt på noe som het eros chat den gangen. Møttes kanskje 4-6 ganger, husker ikke helt. Fikk også sprit av han gratis den gangen husker jeg.

Jeg har også selv kjøpt sex noen ganger, to ganger ganske edru og ellers i fylla. Hvorfor man gjør det? Tja, for å få sex på en enkel måte, for spenningen, og delvis for å oppleve og prøve seksuelle ting man ikke har fått prøvd med annen partner. For meg har det vært utelukkende positive opplevelser, men dette er mange år siden nå. Jeg er etablert familiefar siden mange år tilbake, og er nok sikkert den siste i bygda her noen kunne mistenke for å selge håndjagere til gamle homser, eller mistenke for å være horekunde for den delen.
Gjør som du vil, men møt vedkommende til en lopp kaffe eller en pils på offentlig sted først så du får dannet deg et inntrykk av hvem det er. Ta aldri med kunder hjem til privat adresse ,og operer gjerne med falskt navn første gangen.