View Single Post
Nei er'u gæern, kleint å være homse nei! ER som Trippyking sier, det eneste kleine ved homofile er de homofobe. Jeg er fullt klar over at en liten gruppe av dem fortsatt eksisterer i Norge og reaksjonen din og ikke minst min egen posisjon som utsatt har lært meg (oss antagelig) at det er en del folk som sitter på mildt sagt ræva holdninger, helt grusomt frekke/nedlatende spørsmål eller atferd som vitner om et mindreverdig ønske om å hevde seg. det er jo helt konge da, at 3 gubbjævler måtte pakke snippesken og forlate senteret fordi de kom med homofobe slengbemerkninger i 2021, lite som er mer miserabelt enn det både i teori og praksis!

Det er dog ingen biggots i omgangskretsen min og hvis noen hadde holdt på sånn så er det rett ut.

At noen har mørk humor o.l er dog noe jeg er helt for, men det er et tid og sted for alt. Å dra en insestvits midt på Carl Johan er kanskje ikke det smarteste trekket, i hvert fall bør man ikke bli overraska hvis noen hører det og tar det ille opp. Med kompiser eller med folk som tåler sånt derimot, kjør på, det gjør jeg selv! Samme med selvironi, jeg synes det er fett når kompiser kødder på min bekostning men det hadde kanskje ikke vært like gøy hvis en random hadde gjort det samme. Fornærma hadde jeg ikke blitt, men du skjønner tegninga. det er sistnevnte en del virker å ha større problemer med, de blander korta i forhold til å kalle kompisen sin for neger oppimot å bruke det i dagligtalen, to vidt forskjellige ting.

Edit: for å presisere, kaller en random meg jævla blinding sier det mer om han, blir jeg derimot nekta jobb pga det er saken en annen, vil tippe mye av det samme gjelder for Jokkerella.
Sist endret av equimanthorn; 26. februar 2021 kl. 23:45.