View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Og der kom Sint Ravn til unnsetning!

Takk for det vennlige tipset
Vis hele sitatet...
Takk hvem nå enn du er sint ravn
Fint med 3 hatefulle avsnitt som egentlig er setninger med alt for store mellomrom. Jeg blir jo helt sjokkert over at det var akkurat de to som gir et sånt innlegg kp. Hvis du ikke liker å lese for mye tekst er du nok på feil nettside. Er ofte de lange tekstene som er noe vits i å lese, jeg syntes i hvert fall de er mye mere interessante å lese enn aviser, og alt annet bedritent lesestoff. Lagde alt for mange avsnitt før, og da skal jeg LOVE deg at det blir en vegg med tekst som du i hvert fall ALDRI kunne tenke deg å lese. Men jeg vil heller ha svar fra Tøffetom enn at vi herper tråden hans helt.

Dette med en vanlig jobb høres kanskje rart og umulig ut, men er faktisk den beste måten å komme seg videre på, det er også ofte ekstremt vanskelig da det vanker en rekke hersketeknikker på alt for mange steder. Mange arbeidere er mistenksomme, lukket, fordomsfulle og henger ut andre ofte for egen underholdning og usikkerhet. Rett og slett tilbake til tidlig barneskole, bare at lærerne sitter på kontoret hele dagen xD

Men godt mulig dette evt ikke fungerer av flere grunner, og at jeg er urealistisk altså, det skal jeg ikke nekte på. Litt derfor er jeg interessert i å høre hans tanker rundt det. I stede for mere om prototype demoen. Hvorfor ikke prøve?