View Single Post
Hallais freakere, hadde en helt syk drøm inatt. Lurer på hva det betyr å dissosiere i en drøm og føle at man havner i en psykose. fant ikke noe dugelige svar på nett anyways:
drømte i natt om at jeg dissosierte, men hele drømmen føltes ut som et mareritt. Gjennom hele drømmen følte jeg meg ikke ekte på samme måte som jeg gjør i våken tilstand noen ganger. bare at det var sykt sterkt og ting rundt meg snurret/pulserte, begynte å hallusinere i drømmen og trodde jeg skulle falle inn i en psykose. var dritredd for at dette var virkeligheten og visste ikke hva jeg skulle gjøre.
Husker lite om hva drømmen føltes ut som men vi var på en hytte ut i skogen og hele familien dissosierte + føles ut som å trippe på lsd. Verden var helt forvridd og alt rundt prøvde å lure meg, så måtte tenke jævlig rart. Våknet flere ganger på natten og når jeg våknet i faktisk våken tilsand fikk jeg angst fra helvette og tilbake.

Freaket ut når jeg våknet, og første jeg gjorde var å ta antipsykotika (seroquel) som jeg hadde liggende hjemme, for ville ikke havne i noe psykose selvom det bare var en drøm