View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg
Eller så kan de bytte fastlege eller oppsøke andre behandlingsformer istedenfor de kriminelle. Det at man vet hva pillene er, og at noen vil ha de gjør det ikke noe mindre moralsk betenkelig, da ingen av disse innehar medisinsk ekspertise om hvorvidt det er forsvarlig å gi bort disse. Du oppfordrer rett og slett folk til å bli dealer/leke lege fordi du eller andre har opplevd at fastleger gjør feil - det er helt på trynet og en ekstremt dårlig løsning.
Vis hele sitatet...
For det første, så er det ikke så enkelt å få hjelp som du beskriver. For det andre har jeg aldri noensinne oppfordret noen til å verken selge stoff/medikamenter eller leke lege. Jeg sier bare at han kan gi bort medisinene til folk han stoler på eller folk som bruker slik gjevnlig og vet hva de holder på med.

Synes det er utrolig frekt å komme med slike beskyldninger mot meg. Hvor spesifikk må jeg være for å hindre at jeg får sånn dritt slengt etter meg?

For det første, så er det ikke så enkelt å få hjelp som du beskriver. Har ventet på behandling i snart 2 år, selv om jeg har hatt 4 eller 5 gruppesamtaler med både LAR, NAV, rus-konsulent, fastlege og ansatte i psykisk helse. Og jeg er ikke alene. Mulig det er enkelt nede på Østlandet, men her i Nord er de fleste av oss rus.avhengige kun "kasteballer" mellom forskjellige klinikker og behandlingsplasser. Jeg har ikke sagt at folk IKKE skal søke hjelp heller, det kan de også gjøre, og de aller fleste gjør det ogsp, men ventetiden er lang og det kan ta flere år før man finner den rette behandlingsplassen som man føler selv at man får hjelp av. Har du peronslig erfaring når det gjelder slikt?

For det andre har jeg aldri noensinne oppfordret noen til å verken selge stoff/medikamenter eller leke lege. Jeg sier bare at han kan gi bort medisinene til folk han stoler på eller folk som bruker slik gjevnlig og vet hva de holder på med.

Synes det er utrolig frekt å komme med slike beskyldninger mot meg. Hvor spesifikk må jeg være for å hindre at jeg får sånn dritt slengt etter meg?

Redigering: Fikk ikke tid til å redigere, så det ble sammenslåing av innlegg istedet.
Sist endret av Mexxy; 6. februar 2018 kl. 11:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.