View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg
Derfor bytter man fastlege om man ikke får behandlingen man trenger. Det er noe helt annet enn å selvmedisinere med piller fra noen som fant de i skapet til en avdød slektning.
Vis hele sitatet...
Helt enig, har endelig klart å finne en fastlege som ikke bare tenker "A, B, og C" når det kommer til preparater, men det tok sin tid før jeg kom til en slik lege som ikke er vikar. Han nektet meg Sarotex og Phenergan, for han visste godt det hadde sterk dempende effekt, spesielt i kombinasjon med LAR medisiner, samtidig som det ikke finnes motgift mot dette, men benzo fikk jeg (akkurat nok til å ta bor abstinenssymptomene etter 7 års bruk av benzo, både legal og illegalt).

Synes bare det er synd at legemidlene bare blir kastet (apoteket bruker ikke tablettene om igjen), spesielt når trådstarter vet hvilke preparater det er snakk om. Disse preparatene regner jeg med er norske trygge tabletter som kunne spart mange medikament/rus-avhengige som ikke får den rette hjelpen av sin egen fastlege, og dermed blir nødt til å oppsøke kriminelle som selger hjemmepressede/utenlandske tabletter.
Sist endret av Mexxy; 6. februar 2018 kl. 09:13.