View Single Post
Sitat av milo9000
Å nei, så du bare kødda hele tiden nå?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har vært seriøs hele veien.
Les gjennom hele emnet, så står det klart og tydelig at dette bare var en ide, og at jeg selv måtte lage dette, siden ingen ville.
:men nok om det:

On-Topic:

Vi må nok ha et msn møte ja. Alle som har skrivd seg på kan sende msn addressa si på pm til meg (Jeg har slettet noen meldinger nå, så det er plass).
Når jeg har lagt til alle, så sender jeg rundt en mail om når vi kan ha et møte.

Tankene mine for øyeblikket:

Bilder av pokemon tar jeg herifra: http://www.pokemonelite2000.com/animepictures.html som også vil plasseres i en pokedex i flash, med pokemon info.
Vi tar for oss kun pokemon: 1-151.

Under registreringen kan man velge hvilken pokemon man vil starte med:
001 Bulbasaur
004 Charmander
007 Squirtle

Etterhvert kan man fange pokemon selv, og når man vinner med en pokemon går man opp en level. Første gang man sloss er det 0% sjanse for at man vinner. Neste gang kan det være f eks 14% sjanse osv.. Etterhvert sitter du igjen med at du omtrent vinner hele tiden. Når man har kommet 10 levels/nivåer opp, kan man velge å utvikle sin pokemon.

Det kommer til å være gymledere også, som består av enten roboter, admins eller brukere.. (Det får jeg egentlig tenke litt på).
man kan ha maks 6 pokeballer i lomma. Og man får et lager å ha andre pokemon i.

Det må så klart være mulig å trene sin pokemon.
Det kan også være en slags fightclub, slik at folk kan vinne mynter - som man trenger om man vil kjøpe utstyr, medisin, eller andre ting til sin pokemon.


Jeg kan sikkert komme på mye mer, men det tar jeg heller opp med "ledelsen" på msn .

ideer tas i mot, og vurderes.

- Dette ble en forholdsvis lang post, og nå går jeg å legger meg snart - Natta.

edit: skrives forsåvidt pokémon.
Sist endret av boblesaft; 26. februar 2007 kl. 00:06.