View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Lærepenge og voks opp?!
Vist det hun sier viser seg å være sant så er det jo helt vilt da!
14k i bot å en behandling som ikke linger grisen...
Forundrer meg ikke om det er sant heller, sett være fra svina, og må jo nesten gå ut i fra at det hun skiver er sant

Edit: Jeg mener, hva er vitsen med å skrive på et anonymt forum, og be om hjelp om en situasjon du har pynta på?
Om det ikke er korrekt fakta som blir servert, hvordan kan vi da hjelpe på noen måte?

Sier ikke at jeg er sikker på noen måte at sånn hun beskriver det er sånn det var, men må jo nesten gå utifra det. I tillegg så har jeg sett masse dritt bli gjort fra politiet som ikke er riktig på noen måte så det er langt i fra umulig at det er sant.
Vis hele sitatet...
Det er ikke sjeldent folk kommer inn på forumet her eller på politiets sine facebook-sider og forklarer en-sidig hva som har skjedd, og hvordan alt virker som politiets feil, maktmisbruk, og så videre.

Jeg ønsker ikke uttale meg på denne saken, annet enn at den var som forventet - ganske ensidig, men om trådstarter virkelig mener alt hun/han har skrevet og oppfattet, så anbefaler jeg henne å ta kontakt med spesialenheten og rapportere dette. Grunnen til at 90% av sakene spesialenheten får inn blir henlagt, er fordi en ganske stor prosentandel av sakene er folk som har blitt tatt for noe, vært vanskelige, blitt tatt hardere og fått for seg at det har vært maktmisbruk.

Trådstarter har allerede gjort saken vanskeligere ved å vedta boten, men du får for all del melde i fra til spesialenheter om du mener at du har blitt utsatt for tortur, altså.