View Single Post
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
345
Sitat av mentalmelt
Rottegift i knips er ikke en myte, selv om det antageligvis forekommer svært sjelden. Det blandes inn i forskjellige drugs, gjerne i østblokkland, fordi det består av antikoagulanter, alstå blodfortynnende stoffer. Det får angivelig blodet til å strømme lettere rundt i kroppen og fungerer derfor på en måte som en katalysator for de aktive virkestoffene.

Har forøvrig aldri hørt om produkter med spor av dette her til lands, så tror ikke det er noe å bekymre seg for. Men jeg vet om folk i blant annet Romania, som har fått farlig fortynnet blod etter ecstasybruk.

EDIT:
Det kan vel nesten kalles en myte, siden det er noe som antageligvis ikke forekommer hos oss, men slik er det jo med heroin-knips også. Du får ikke kjøpt det, men det betyr ikke at det ikke eksisterer eller har eksistert..
Vis hele sitatet...
Er ganske sikker på at jeg har vært borti amfetamin som er bøffet med rottegift. Fant for noen år siden en pose rottegift, som var et slags hvitt flakete pulver, og hadde en veldig gjenkjennelig lukt. Var vel for et halvt års tid siden at jeg kom over no amfetamin som luktet akkurat det samme som den giften.