View Single Post
Jeg tror det med sex og rusmidler er veldig individuelt, selv om et par gjengangere ofte går igjenn i forhold til enkelte stoffe. Jeg vet f.leks om folk som i utgangspunktet er hetero, men som plutselig har lånt rompene til hverandre av kåt frustrasjon etter inntak av GHB, og jeg vet om folk som har har plutselig har hatt gangbang med den eneste damen som var i samme rom på samme stoff, helt uplanlagt. Flere tilsvarende epidoder vet jeg har skjedd på amfetamin. Nå for tiden lever jeg i en relativt nøktern hverdag, men slik jeg husker tilbake gav ikke et eneste stoff meg noen som helst tenning. Amfetamin kunne jeg muligens bli kåt av, men fikk slapp minipikk. På kokain var sex forstyrrende i forhold til praten jeg heller ville ha, og samme med MDMA, da det forstyrret opplevelsen. Sistnevnte er mer et kline/kosedop. Cannabis ble min eks ekstremt kåt av, mens jeg følte sex forstyrret flyten, men likvel kunne jeg bli ekstremt grisekåt når rusen begynte og gå ut av kroppen, og neste dag når jeg voknet. Personlig konkluksjon er at sex i seg selv er et rusmiddel jeg foretrekker uten innblandling av andre substanser.