View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jada jeg vet de har lov til å ta bilde og fingeravtrykk. Det var den nye fancy håndavtrykk scanneren jeg reagerte på når jeg kom hjem om var noe jeg plikta eller noe jeg var dum å ble med på. Det var en helt annen maskin enn fingeravtrykk maskina, hvor jeg måtte rulle hvert ledd på hånda over, som hvis jeg banker i bordet med fingrene lukka og hvert fingerledd ned mot scanneren. Pluss scanning av håndbaken, håndflaten, oversiden av hånda. Var da jævlig mye greier og en high tech shit..regnes detta som samme regel som fingeravtrykk eller er noe sneaky shit de bare håper folk går med på?

Og når jeg kom hjem og kom meg ut av cellebobla og utslittheten og kvikna til har jeg tenkt mye på at jeg burde vært mer oppegående og kritisk og spurt om det var noe jeg plikta og om hvilke rettigheter jeg hadde i den forbindelse siden de sa absolutt ingenting om rettighetene mine der. Hadde det skjedd i dag hadde jeg spurt men jeg var helt tom etter 8 timers avhør og ville bare hjem. Det er ubehagelig om alt sånt fortsatt ligger registrert. Ja jeg ble dømt og regner med det fortsatt ligger der, men ligger det der for alltid eller slettes etter en viss tid? Hva hvis man blir frikjent vil alt sånt da slettes?