View Single Post
Sitat av perols_ Vis innlegg
Viss Norge hadde gjort noe skikkelig merkelig... uhmm... (Jeg må bruke litt tid på å sette i gang fantasien min) Uhm... Uhm.. uhm... OK her er jeg helt lost, w/e... Hvordan kan et ddos angrep stanse strøm tilgang? Tror egentlig ikke at du bare kan skrive inn IPen til haugalandkraft.no og så går strømnettet i store deler av Norge.
Vis hele sitatet...
Tror OP tenker på noe litt mer effektivt enn ddos-angrep i denne saken.

For min egen del er jeg forberedt på de fleste apokalypse-scenarioer. Om landet går inn i en tid med anarki, ødelagt infrastruktur osv. så har jeg en liten hytte oppi skogen. Denne er utstyrt med det man trenger av hermetikk(fyller på med nytt en gang i året), hagler, rifler, fiskeutstyr, kano, klær, ved+++.
Kunne lett overlevd der på egenhånd noen år. Har klart meg ganske fint der oppe på egenhånd tidligere uten hjelp utenfra.
Kommer selvfølgelig til å savne internett og varm dusj, men tror allikevel jeg ville klart meg helt fint.

Det kan kanskje høres litt spesielt ut, men jeg er forberedt på at zombiene kommer. Det er ikke kødd heller
Zombiene kommer, og forhåpentligvis i vår levetid. Jeg er klar

Samfunnet generelt hadde fått noen harde førsteår, men jeg tror at etter typ 5 år kanskje så er folk blitt vandt med det nye levesettet. Mennesker er svært tilpassningsdyktige og regner med at man hadde klart seg helt fint.
Det har jo gått bra uten strøm og alt annet vi regner som det moderne samfunn i noen tusen år tidligere.