View Single Post
Kilgore, heisann. rundt samme alder. Kan relatere til din brukshistorie, men ok. Akkurat cubensis kjenner jeg ikke til nei, det h;rtes rett og slett som ikke nok virkestoff.. det er så enkelt som det.. fordi hallusinogener vet man når de kicker inn.. når de kicker inn. Gjør jo ikke noe at du tapte litt og prøvde, er jo tross alt en good stund siden og man har mer vett nå. HVIS du ønsker å få deg en god tripp, vet jeg likevel ikke om det beste er å være med noen so egentlig har null peiling , pure and simple. Er jo dessverre sånn at de åndelige virkestoffene er også ulovlige, va har jo lite peiling her, samfunnsmessig da, shamaistisk sett. Har ikke gamle kontakter som kanskje kunne spørre som kunne spørre om noen hadde psilocybin semilanceata liggende? Er jo tross alt den naturlige åndegaven vi har her i vært klima. Har selv ikke vært på en tripp siden 20årene.. hadde gjerne vært med deg (og kunne vært mutual guides), ingen problem. Men tipper vi ikke er i samme region. Uansett, Så lenge ikke det var stress å få tak i, gjør det jo ikke SÅ mye at det ble med litt no breakthrough . Vedr. hodepine o.l. Ikke glem at selv om rus tilhører åndeverdenen, så er vi likevel et kjemisk planetunder som alle andre levende ting. Alkohol+andre giftestoffer (alt som ruser oss er også kroppsgifter LOL), søtt, men ja gjør jo at lever og nyrer må jobbe mer. Det er derfor man ikke skal kombo piller og alko.. er forsåvidt en grei regel med LSD/sopp o.l også, men en 40 åring er jo fortsatt seig da ,p

Ellers er jo bare greit det ikke fønket med en gang, du forbereder deg på en åndetripp.. det er tross alt som å lese en bok ifra gudene og guddinnene.

Også: til den som sier at redosering er ikke vits.. ikke si det, man kan ta heilt av ved redosering. Kan bare FORESTILLE meg hvordan DET hadde godt med jimson weed.. Å ja, dett efønker ikke , tar å doble dette her jeg!!

Men uansett, dosering. Ja, cubensis; du har sikker lest dette, men https://erowid.org/plants/mushrooms/...oms_dose.shtml , iflg. det ville jeg trodd du traff ganske 100% på dosering av 2g. Er kanskje kvaliteten og produksjonsmåte ja. vakker himmel med litt 'feeling' og litt bodyfeel som du følte er typisk for lite, som halvkjip diskosyre. vent minst en uke ja sånn at kroppen din er fresh.. er jo tross alt sjeldent i disse dager du prøver sånne herlige ting! får du tak i cubensis igjen og er skker det er fra greie karer, prøv 2.5g. Selm om det blir en mild tripp, er det jo bare å vente en uke-to og er mer forberedt på en sterkere 3g en eller noe. Bedre det enn å t aheilt av og egentlig ikke ønske det ,p Lykke til. Unner deg. smask.

PS. fleinen kommer jo i September, med regnet som dumper ned n[ s[ blie det storsesong også forresten. Det kommer da av *din* natur, og er mye nærmere i slekt til din sjel enn cubensis for eksempel. Flein er også mer potent så slipper du å slite der,=) letter å finne, og ha nok også. Så lager man te, og drikker kanskje en kvart kopp om gangen alt ettersom hvor sterk man lager teen. Hodepinen er litt kjent fra cubensis. Men ha en fleinguide , er bedre enn å være trippejomfru i vår alder ,=)
Sist endret av wtfgirl; 17. juli 2020 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.