View Single Post
Kilgore's Avatar
Trådstarter
47
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Om du vil ha en sjamanistisk opplevelse så kan jeg anbefale Heilung.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Jeg vet ikke helt med dette sjamanistiske. Jeg føler ikke jeg har noe eierskap til det, om du skjønner. Jeg er ikke spesielt åndelig av meg, og selv om jeg f.eks. har flere samiske slektninger, så er det på en måte ikke helt "mitt". Om det gir mening? Jeg ønsker vel mer en opplevelse av å bli kobla mer til verden igjen, folk, natur, meg selv.
Sitat av psyn Vis innlegg
Synd å høre at du ikke fikk effekten du ønsket. Kjenner til antiklimaks-følelsen. Jeg vil tippe toleranse kan være utfordringen her iom. at andre folk fikk en effekt fra samme batch. De fleste får ganske sterk effekt fra 2 g cubensis, men 2 av 10 trenger kanskje dobbel dose for samme effekt. Som Stray Wanderer sier, redosering etter flere timer har vanligvis ikke så mye effekt siden man bygger toleranse veldig raskt.
Vis hele sitatet...
Takk! Jeg tenker jeg tester 3 gram neste gang, i stedet for å gå rett på dobbel dose, bare for å se. Stemmer det ikke også (som vel noen nevner over her) at psykoaktive stoffer i sopp er eksponentiell? Jeg har uansett ikke dårlig tid, og jeg tar prosjektet mitt på alvor!

Ellers har jeg fortsatt to konfekter igjen. Leser litt forskjellig, alt fra fem dager til en måned. Men toleransen er vel normalisert igjen etter en uke, eller? Vurderer å dobbeltsjekke med samme dose også.
Sist endret av Kilgore; 16. juli 2020 kl. 11:49.