View Single Post
Sitat av Tobias24 Vis innlegg
Jo det er null sjangse for "badtrip". Badtrip er et fjollete ord. Høres ut som om TS lever i en aldri så liten badtrip i det daglige med moderat depresjon. Misforstå meg rett, uhyggelige opplevelser eksisterer, joda, men det er livet. "Badtrips", sett i etterkant, er de beste.
Hun vil nok ikke ta skade av en litt intens ransakende opplevelse, tvert imot! det er jo nettop det hun er ute etter! Bak skyene er himmelen blå, og det er nettop denne erkjennelse som er, spesielt mens og etter det pågår, når opplevd intenst nok, vil jeg påstå - den mest helbredende. Tar jeg feil?

Et dårlig måltid eksisterer ikke. Joda, noe mat smaker vondt, men spise må man. Slik ser jeg på "badtrips"
Vis hele sitatet...
Det kan hende vi har uenigheter om definisjoner her, men om noe forferdelig skjer og det får oss til å bli bedre, er fremdeles det som skjedde forferdelig.

Jeg har bare hatt 1 bad trip men den var den første og jeg er ferdig med det.

Etter 600 år med negative minner ender jeg opp i min oldemors råtnene grav med hodet mitt inn i underlivet hennes med medfølgende stank. For så å bli skutt gjennom kistelokket av masse fyrverkeriraketter som eksploderte og jeg endte opp i et svart stille univers som ville vart i uendelig tid om jeg ikke hadde funnet metode til å slå min vei inn i et annet univers der jeg kan skrive om dette?

Jeg vil kalle det bad trip. Var nervøs i lang tid etter.