View Single Post
Husker jeg kjøpte sopp som kom som toblerone, det må være den svakeste soppen jeg har vært borti eller så var mengden pr sjokolade blank løgn. Jeg har dyrket endel sopp, og alt etter forholdene så varierer styrken på soppen.

Hva cubensis angår må jeg i alle fall opp i 3,5 gram om den er okei og 4 gram om den er noe svak.

Dessuten, og nå får alle bare klage til krampa tar dem, men om du er ute etter en virkelig opplevelse på sopp så er litt av poenget å bli tatt på senga.

Jeg har hatt 2 virkelig livsendrede opplevelser. Den første på 6,5 gram flein og den andre på 5 gram flein. Begge gangene har virkeligheten som jeg kjenner den blitt borte og det var øyeblikk, i løpet av trippen, hvor jeg virkelig hadde en kamp med meg selv, men jeg jobbet meg igjennom de og kom ut på andre siden som et gjenfødt menneske.

Så dette er ikke en oppfordring til noe, men skal du ha opplevelsen så vil det koste og skal du kjenne på den såkalte psykedeliske verdenen så vil virkeligheten briste rundt deg, men hey det er mine 2 øre.

Neiharrusett, det er jo snart høst, så beleilig da
Sist endret av Kloakk; 15. juli 2020 kl. 20:56.