View Single Post
Først og fremst så vil jeg gi deg ros og skryt for å ha skrevet en fin trip-rapport! Det var leit å høre at du ikke fikk den opplevelsen som du ønsket, spesielt i og med at du hadde gått til store lengder for å legge til rette for den opplevelsen som aldri kom. Det blir litt meningsløst for meg ihvertfall å skulle spekulere i hvorfor du ikke fikk større effekt enn hva du gjorde, da jeg uansett ikke kan komme med annet enn nettopp det, spekulasjoner.

Av personlige erfaringer så ser det derimot ut til at folk har store forskjeller i sensitivitet ovenfor psykedeliske stoffer, noen kan spise en lapp med LSD og fint navigere seg rundt omkring i byen uten at folk oppfatter at de er turet selv under samtaler, mens andre (meg inkludert) sliter kraftig med å orientere meg, se eller prate på en fullverdig dose LSD. Om ikke annet så har du ihvertfall fått en liten introduksjon til slikt, og selv om turen ikke levde opp til forventningene så var det jo heller ingenting galt som skjedde så på den måten så er det jo et av de bedre utfallene av en trip som ikke blir som du skulle ha ønsket. Du har alltid mer tid til å utforske, og det er absolutt ingen hast. Det er vel egentlig en ganske fin introduksjon til psilocybin du hadde der.

Dersom du skal forsøke igjen, så trenger du ikke nødvendigvis å øke dosen eksepsjonelt mye, det er alltids bedre med litt for lite enn litt for mye og ratioen for dosering i forhold til effekt er av eksponensiell karakter. Skriv gjerne en ny trip-rapport dersom du skulle prøvd en gang til, det er mangel på gode tråder her inne og jeg synes at du skriver veldig bra så jeg håper at du ønsker å fortsette å henge litt på forumet fremover.

Ha en ellers fin dag, og lykke til med personlig vekst.