View Single Post
Kilgore's Avatar
Trådstarter
47
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er "konfekt"? Aldri hørt om det men om det er sjokolade med sopp i var den nok ræva fremstilt.

Du skulle blitt mye mer rusa av den mengden uansett toleransenivå men generelt sett skal man ikke sitte å vente og kjenne etter når rusen kommer heller, slik du beskriver at du gjorde.

Det høres også ut som at du hadde noen andre forventninger til sopp enn hva man skal forvente. Hva ønsket du egentlig å oppnå? Vil du ligge på rygg å flire og godte deg så røyk heller noe skikkelig bra weed. Vil du på en indre reise test lsd eller dmt. Sopp er litt mere for å føle seg som en tegneseriefigur, litt rar og corky, selvom det også kan være veldig fint å gå på oppdagelsestur på sopp.
Vis hele sitatet...
Jeg satt ikke egentlig og venta sånn aktivt, men stussa jo etterhvert.
Om du lurer på hva jeg ønsket å oppnå, så kan du jo bare lese posten min igjen. Det var overhodet ikke noe mål å ligge og flire, men å prøve å se hvor soppen kunne ta meg, om jeg kunne få løst opp i noen "knuter", og føle meg mer kobla til verden og føle på mer glede. Dette er jo ut fra alt jeg har lest over lenger tid, og også her inne, potensiale soppen kan gi. Cilocybin har bl.a. for få år siden blitt brukt i kliniske forsøk å teste effekt mot depresjon og angst, av forskere på New York Uni og John Hopkins, og flere forsøk er lovende. Så mine intensjoner var ikke noe lættis-opplegg.
Jeg får lite ut av å røyke weed, og likte det bare dårligere og dårligere.

Akkurat det at fremstillinga skulle vær ræva, har jeg liten kompetanse til å uttale meg om. Har ikke fått noen reaksjoner på det tidligere i den første tråden jeg starta her inne. Det er snakk om smelta sjokolade blanda med tørka og pulverisert cubensis, stivna i kjøleskapet i isformer.

Sitat av Passiv Vis innlegg
Hva snakker du om? Synes sopp er mye dypere og åndelig en LSD. Litt rar å corky? Hvilke doser snakker vi om?

TS hvilken strain er det snakk om? Om det er snakk om Cubensis så er ikke det en alt for stor dose, men litt overrasket over at du ikke fikk mer effekt en du nevner. Redoseringen på 1g er ikke så rart ikke førte med seg noe mer effekt. Det er ikke vits å redosere psykadelika generelt.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig hvilken strain det er vet jeg ikke. Men det kan jeg finne ut. Jeg er litt overraska sjøl. Det var fint, for all del, men ikke akkurat livsomveltende i noen grad.
Jeg venta kanskje litt for lenge med den siste dosa. I en trippguide jeg fikk av en her inne, så kan man vente 90 minutter før man vurderer å ta mer, så det var litt det jeg gikk ut fra.

Sitat av revo85 Vis innlegg
Tenk på det som en prøverunde ?
Skaff deg ren sopp til neste gang
Spis 3g tørket med litt appelsinjuice. hold deg unna fett og alkohol
Vis hele sitatet...
Ja, det er sånn jeg tenker på det, og selv om jeg føler på en slags skuffelse, så er det som det er.
Jeg har mulighet til å skaffe ren sopp, og har ellers hørt rykter om et potensielt fleinsoppområde ikke langt unna. Jeg vet at cubensis er svakere, så jeg tar det forbeholdet.
Om noe føler jeg meg enda mer forberedt, kanskje? Sånn at jeg ikke fyker rundt med høye turtall og sommerfugler i magen dagen før.

Drakk ikke noe alkohol den dagen før jeg innså at effekten svant hen.
Jeg hadde jo ikke spist så mye, men noe fett forsåvidt (igjen - logikken min var den at jeg ikke ville ha så store mengder mat i magen, i tilfelle jeg ble kvalm - noe jeg bare ble i liten grad, så derfor jeg gikk for litt ekstra kaloririk mat for å holde meg mett en stund.)
Sist endret av Kilgore; 15. juli 2020 kl. 15:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.