View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyket daglig fra jeg var ca 14-15år, jeg er nå 29.
Snakker opp til 4-5g daglig på det værste.
Har sluttet flere ganger, men alltid byttet avhengigheten med en annen.

Først var jeg igjennom en smell med kokain som jeg brukte nesten daglig ett års tid, ellers har det vært ca hver helg i 4-5års tid.
Ikke rørt det siden sommeren.

Vært innom benzo, som jeg fort skjønte at dette var for godt, og rebound angsten er stor for meg. Så klarte fort å snu den uvanen.

Knasker tramadol når sjansen byr seg, og oxy prøvde jeg en liten periode, aldri igjen.

Bruker nå ca 10mg valium annenhver helg, føler dette er bedre enn en lørdagskveld med en grammer/to med kola i ny og ne?

Skal også sier at jeg blir fort avhengig av trening, som har hjulpet flere ganger.
Men sist så gikk det så langt at jeg dro på meg en nervesykdom, som jeg var plaget med over lang tid.

Jeg har alltid greid å holde meg oppegående med jobb, det sosiale har blitt mindre og mindre, grunnet min egen lyst til å være hjemme i bobla. Noe som plager meg litt.

Nå under corona har jeg gått mektig lei dette livet. Denne hasjboblen. Disse falske vennene ikke minst.

Jeg ønsker meg bort fra denne daglige rusen.

Jeg er på utskikk etter ny leilighet for å få en «ren» plass om du kan kalle det det, som jeg vil tro er en god start.

Vært innom dps et par ganger, aldri klart å være helt ærlig med dem, så jeg droppet alltid ut. Mye grunnet frykten for førekort.
Kjører aldri ruset!

Vet ikke helt hva jeg spør om egt, men kanskje noen erfaringer og tips.