View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av barebare Vis innlegg
Hysterisk morsomt å lese tråden, men det er ikke for at den inneholder noen form av kvalitet så det er sagt. Bare drittslenging i forskjellige former her...
Vis hele sitatet...
Du må gjerne komme med døme på drittslenging. Tråden har vore rimeleg sakleg, og eg har ikkje registrert grove overtramp mot saklegheita i noko retning i denne tråden.
Sitat av barebare Vis innlegg
At enkelte tror på UFO er bare å akseptere. Dere vet det ikke finnes noen bevis, så slutt å mas etter noe som ikke finns..
Vis hele sitatet...
Når folk kjem dragande med det på eit diskusjonsforum...

Nei. Eg vel å sitere Hitchens: Never be a spectator of unfairness or stupidity. The grave will supply plenty of time for silence.
Sitat av barebare Vis innlegg
Jeg tror verken på UFO eller aliens på jorda, men jeg er helt åpen for at det kan finnes annet "liv" i universet. Det trenger jeg ikke bevis for å tro heller, samtidig er jeg ingen konspirasjonsteoretiker.
Vis hele sitatet...
Det har vel eg og andre her i tråden påpeikt at er eit heilt anna spørsmål enn om det er intelligent liv, og viare at det intelligente livet har besøkt jorda. Eg trur og at det er liv andre stader i universet, og det vil ikkje sjokkere meg om det er liv andre stader i vårt solsystem. Det verkeleg spennande er om det har felles opphav med livet på jorda
Sitat av barebare Vis innlegg
Derimot syns jeg synd på folk som tar livet og vitenskapen så seriøst at de ikke kan leke litt med tanken engang.
Men når det er sagt gjelder det begge sider av diskusjonen.

Selvfølgelig baserer jeg nesten alt i livet på vitenskap, men å tro at vi som mennesker vet og forstår alt er ignorant.
Vis hele sitatet...
Her lager du ein stråmann. Ingen har sagt at det ikkje er ok å la tankane vandre, Ingen har påstått at vi veit alt; tvert imot er det fleire gongar understreka at vitenskap er ein prosess i større grad enn ei samling kunnskap...