View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Qon Vis innlegg
Jeg har ikke feilet kolosalt når Vidarlo innrømmer at det er grunnlag for å gjøre videre undersøkelser.
Vis hele sitatet...
Berre for å ha presisert det: det var sjølvsagt ikkje det eg sa. Eg sa nærast det motsette:
Fleirtalsforma av anekdoter er ikkje data. Det kan vere mange grunnar til at mennesker observerer ting feil, og det er eige felt innan psykologien. Det kan vere eit utmerka grunnlag for viare undersøkelser, men det er ikkje bevis i seg sjølv. I tillegg har du jo det gamle ordtaket om at ekstraordinære påstander krev ekstraordinære bevis.
Vis hele sitatet...
Eg spesifiserte at det på ingen måte er truverdige data, og at det er svært ofte feil, men at anekdoter kan (og kan her impliserer at det kan, men ikkje nødvendigvis) vere grunnlag for viare undersøkelser. Det er svært viktig nyanse, og kan ikkje tolkast slik du gjer det.

Eit gjennomgangstema i det du skriv er at du ikkje tolkar nyansar. Kva bakgrunn har du? Om naturvitenskap (som aliens er) interesserer deg er det svært nyttig å ha eit minimum av kunnskap, i form av litt fysikk og kjemi. Du treng ikkje nødvendigvis veldig mykje. Har du tilsvarande fysikk og kjemi frå viaregåande med greie karakterar er det ein grei start. Har du ikkje eit slikt minimum har du ikkje eit begrepsapparat til å gjere kvalifiserte vurderinger uansett.