View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Okei så bare fordi jeg etterspør informasjon om et kontroversielt tema som jeg ikke vil diskutere, så burde jeg bare stikke? Jeg postet i vitenskap og forskning, ikke diskusjon. Og dessuten har jeg hørt på argumentene deres selv om det ikke var intensjonen, og jeg har svart diskusjonen. Jeg synes jeg fortjener å være her.
Vis hele sitatet...
Du postet i vitenskap og forskning på et diskusjonsforum. Selvfølgelig kommer det til å bli diskutert og plukket ihjel. Dette er ikke et sted du kommer for å spørre om folk kan underbygge kun én side av en sak. Du etterspør informasjon fra kun en side, og du vil ikke diskutere det. Derfor bør du ikke være her. Ikke for vår del, for jeg har ikke noe i mot dette, men for din egen del. Du vil aldri få det du vil ha her, uten en diskusjon.

Da synes jeg du skal lese noen av innleggene mine på nytt. Jeg sier mange ganger at jeg ikke vet hva jeg tror, og lignende. Det er dere som tar alt så bokstavelig og bestemmer dere for at jeg er gæren så dere må vise meg hvor koko det er å leke med denne tanken. Jeg innrømmer rett ut at jeg er på jakt etter informasjon som understøtter min hypotese, og at jeg ikke er ute etter å bli motargumentert. Dere kan godt drite i det, som dere har gjort, men ikke kom å si at jeg ikke ser mitt eget bias, for jeg påpeker det gjentatte ganger. Det er du som ikke holder tunga rett i munn. Jeg kan se begge sider, men jeg er ikke interessert i en diskusjon som handler om at det ikke finnes aliens her. Den kan jeg eventuelt ta på et senere tidspunkt.
Vis hele sitatet...
Du sier litt av hvert, men svare dine lyser jo av at du allerede har bestemt deg for hva du vil tro. Du ser din egen bias, men vil ikke gjøre noe med den? Hva i alle dager gjør du i et vitenskapsforum?


Men pek gjerne på hvor jeg ikke har holdt tungen rett i munnen. Kom gjerne med noen gode poenger og litt logikk. Så skal jeg i så fall gå i meg selv og se om det er noe jeg kan forbedre.
Jeg lette etter noen likesinnede som hadde satt seg inn i denne saken. Ikke dere som tror dere har rett uten å vite hva jeg snakker om. Så ja du har helt rett, du er på feil side og jeg vil ikke diskutere det. Er det så galt? Er det ikke lov å gjøre sånn??? Så kan man heller diskutere med hverandre når man har utforsket sitt eget ståsted bedre. Det er ikke rart det er krig i verden hvis man må ta konfrontasjoner og diskusjoner med en gang uten å tenke seg om først.
Vis hele sitatet...
Jeg vet veldig godt hva det går i. Finnes aliens eller ikke?

Nei, det er ikke lov å være biaset, kun ville høre ting fra en side, og ikke ville diskutere ting med spesifikke personer på et diskusjonsforum. Det sier vel seg selv?
Seriøst jeg synes du kan roe ned litt nå. Du har fått bekrefta dine synspunkter. Jeg er biased og vil få mine synspunkter bekreftet.

Glem Hessdalen... Jeg prøver å få frem et større poeng, som er: hvorfor er det så mange som påstår at det er aliens her? Jeg skjønner dere ikke tar det seriøst, men jeg prøver å ta det innover meg og sjekke det ut... Dere stoler ikke noe på vitneutsagn, så dere kan bare holde dere unna sånn at de som faktisk har noe å bidra med kan komme på banen. Ikke at jeg tror noen tør det nå som de ser hvor mye man blir hengt ut.
Vis hele sitatet...
Den eneste grunnen til at du og andre har blitt hengt ut er fordi det ikke har kommet ett eneste logisk oppbygget argument fra din side. De kan komme på banen når som helst, og om de faktisk klarer å snakke for seg så får vi heller gå gjennom argumentet bit for bit, helt til vi kommer frem til noe. Grunnen til at ingen kommer på banen med bevis er fordi, tja, de er som deg. De liker ikke at folk motargumenterer mot deres skjøre synspunkter, så de holder seg på forum der alle er på lag og "Big Government" er den store kollektive fienden