View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke du nettopp vært innlagt? Eller blander jeg deg med en annen?

Ingen kan tvinge deg til å legge deg inn eller slutte å røyke hasj, men om det kan motivere deg så kan jeg hverfall fortelle deg at jeg var deprimert hele livet og trodde det bare var sånn jeg var. Men etter jeg slutta med hasj og rus var det som en levende død som fikk tilbake sjela og gnisten og livet og gleden igjen. Kan ikke forklare det uten å høres ut som en nyfrelst kristen fucker men det er faktisk så stor forskjell på meg før og etter. Fikk tilbake den jeg var som håpefullt barn før jeg begynte å slite psykisk og med rus. Og jeg prøvde å ta livet mitt tre ganger, var innlagt seks eller no ganger, gikk til psykolog i ni år men ingenting var så utslagsgivende som å slutte å ruse meg.
Bare bestem deg bro. Du har allerede prøvd livet som stoner og vet at du ikke vil fortsette å ha det sånn som du har hatt det år etter år så da må du prøve noe annet. Du kan enten fortsette som før og for hvert år som går angre på og hate deg selv for at du ikke slutta i fjor og i fjor og i fjor eller du kan slutte nå og ditt fremtidige deg kommer til å takke deg så jævlig hardt for det valget.
Du klarer det!

Vi lever bare en gang og noe jeg har lært er at livet er altfor kort til å lide og ha det kjipt når det er fullt mulig å ha et godt liv