View Single Post
Ble stoppet av politiet i «tilfeldig» kontroll med en ganske uheldig mengde på meg. Det er ca. 8-9 g mdma (98%rent) , fem forskjellige knips (kun en av hver), en syrelapp/godis, en del piller men alle lovlige så fikk beskjed om at disse ikke teller (sobril, imovane, oxy osv). De fant også 3 g hasj totalt inkludert husransakelse. Jeg røyket natten før, altså kl 03-05 ca, hadde tatt 25 med sobril ca kl 17 ( tok blodprøve 20:00), og 30 mg Ritalin). Begge har jeg lov å kjøre på innenfor denne dosen. Advokat mener de kommer til å ta lappen, og ofte gir såmye som 1,5 promille i slike saker. Jeg var ikke ruset! Hadde ikke nettop røyket og kun tatt faste medisiner innenfor lovlig dose. Han mener allikevel at hos de som røyker mye kan verdiene i blodet være ille. Har tatt to pissings og et serumspeil av medisiner i etterkant hos legen, som første er vlean og Andre vil vise positivt på sobril, min lovlige medisin og ikke vise misbruk. Ser jeg frem mot jail eller? Har ingenting på rullebladet fra etter myndig, er «streit» med kids og hele pakka. Så nå er jo bv på nakken og!

Det var også noen uheldige bilder av noe som kan se ut som 100g med mdma på tlf min, på en vekt. Dette kan ifølge politi være Screenshot eller direkte bilde, de klarte visst ikke å si hva. Dette er jeg ikke siktet for. Var en rekke klipsposer og div slikt, mdma i forskjellige poser, vekt osv, men er ikke siktet for noe annet en påvirket kjøring og besittelse. Pga overvåking jeg har i og av boligen har jeg hørt at politiet tror jeg selger sammen med en annen men de sier ikke noe om dette i dokumentene og avhøret mitt har ikke inkludert et eneste vanskeøig spm. De slapp meg ut med tlf dagen etter og fikk kun vært inne på den i noen minutter og tok bilde av disse bildene av den steinen. Noen som har blitt tatt med 10 g og fått straff? Og evnt andre lignende situasjoner med feks amfetamin med nesten lik strafferamme hva er sjansen for å få tak i rotta forresten? Oppgir popo kilden som har ringt inn? De skjuler d fra alle papirer men ikke godt nok. Vil tippe de har denne tlf fullavlyttet og følger godt med��

De har sagt på kamera de akal presse meg hardt osv, men ingen kom og tok avhør. Gått over 2 uker, og ikkenoe skjedd. Kan visst ta MNDer og få blodprøvesvaret��
Sist endret av Patchino420; 22. mai 2020 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.