View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Det siste er neppe et problem for meg i så fall. Resultatet er det samme. Og det er en totalt radikal forbedring.

Når det er sagt er det altfor lite forskning på feltet. Og user-bias er naturligvis noen man må tenke på. I disse dager har selv staten Norge satt i gang forskningsprosjekt på mikrodosering. Neppe uten god grunn. Jeg har selv gått inn i dette med kritisk tankegang. Spurt meg selv om det er placebo, sagt til meg selv at når noe er for godt til å være sant så er det det.

Men resultatene jeg opplever er så ekstreme, og har snudd livet mitt så til de grader opp-ned at jeg har vanskelig for å tro noe annet enn at det funker.

Har du selv personlige erfaringer eller prøvd dette? Kritisk tenkning er bra. Bastante konklusjoner basert på synsing er ikke like imponerende.

Som en anekdote så har jeg prøvd 30+ medisiner for å bli kvitt angst og depresjon. Alle med mye forskning bak. Ingen ga meg effekt. Heller ikke placebo-effekt.
Sist endret av KasperAG; 28. april 2020 kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.