Tråd: Valium resept
View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man skal da for faen ikke være 110 % ærlig med psykolog, hvis du har benyttet et ulovelig rusmiddel. Jeg var hos psykolog, og han spurte om jeg røkte hasj. Jeg var ærlig og svarte nei, da jeg ikke røyker hasj. Vedkommende svarte"bra, hvis du hadde røkt hasj, så har vi pålegg om å rapportere det til fylkeslegen" og jeg kunne isåfall ha mistet lappen. Mulig det var psykologen som var på bærtur her, men han sa i hvertfall dette.
Vis hele sitatet...
Da er det psykologen som er litt på bærtur. I teorien kunne psykologen gjort det, men du hadde neppe mistet lappen pga litt hasjrøyking. Tror psykologen din sa det for å skremme deg. Jeg har hatt et alvorlig rus-problem, og jeg fikk cirka samme beskjeden, bortsett fra at hvis det hendte gang på gang at jeg ble akutt-innlagt pga rus-problematikk, så var han pliktig til å si ifra.

Jeg mistet ikke lappen til tross til at jeg var innlagt ofte, men mistet den senere fordi politiet fant førerkortet mitt oppå "speilet" sammen med en liten dunge med pulver og noen klargjorte striper. Fylkeslegen ble ikke dratt inn i denne saken. Er nødt til å levere inn rene prøver i 1 år for å få den tilbake, og det er jeg enda ikke helt klar til å gjøre. Har enda litt avhengighet til benzo.
Sist endret av Mexxy; 20. april 2017 kl. 14:59.