View Single Post
Og en liten oppdatering utenom, etter jeg skrev siste innlegget i går så gikk jeg rett til sengs, våknet nå for litt siden, så det ble ca 20 timer søvn i strekk, ikke våknet for og gå på do, spise eller engang drikke noe som helst, føler meg helt jævelig!
Så fått i meg ca 6mg Subutex nå, håper den tar det værste av drittformen akkurat nå. Får ikke i meg mat eller noe drikke, prøvde spise, men endte med brekninger, så prøver igjen når subutexen begynner funke.
Vært mye mareritt i natt også, skjønte ingenting når jeg våknet, og er fremdeles ikke helt til stede psykisk, har jo noe benzoer, men prøver uten de så lenge jeg klarer, men ender nok med at jeg må ha i meg noe etterhvert.

Er ganske deilig og kunne skrive om situasjonen min her, for har ingen og snakke med om dette, for har ikke fortalt noen om at jeg prøver slutte, for jeg har skuffet folk så mange ganger med alle sprekkene jeg har hatt, så folk stoler/tror ikke på meg når jeg forteller at jeg skal slutte, å det er et nederlag å skuffe venner og familie gang på gang.
Jeg veit at jeg kunne snakket med de, men føler de bare hadde jattet med for at jeg ikke skulle følt meg tilsidesatt eller hva man skal kalle det.

Kommer til og komme med oppdateringer her når jeg føler for å få lettet på hode mitt, eller det skjer noen spesielle endringer, det hjelper veldig for meg enten folk leser eller ikke.
Og om noen har spørsmål er det bare å spørre, enten her eller på PM.

Tusen takk for all støtte jeg har fått hittil, å ha en fin natt til dere som klarer det : )

Sitat av randomize Vis innlegg
Har ikke noe å bidra med, annet enn å ønske deg lykke til! Du virker motivert, og jeg tror dette skal gå veien! Stå på
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det Støtte fra både kjente og ukjente hjelper en god del det også!
Sist endret av KjellFresh; 6. november 2014 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.