View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Poppee Vis innlegg
Er det mulig. Av deg altså TS. Ikke eier du leiligheten heller.

Hvordan skal han i kjelleren ellers få Internett om de ikke kan komme igjennom din leilighet?

Snakk om å blåse opp ting. Folk føler seg krenket av den minste ting idag. Bor i nybygg hvor de fortsatt jobber med ting, i går var det noen arbeidsfolk på terrassen min å skrudde i veggen. Skulle jeg kastet de ut? Er jo min eiendom??

Snakk om å være vrang
Vis hele sitatet...
Krenket av den minste ting i dag? Tror det ha ha ubudne gjester i sitt private hjem er noe som har vært ubehagelig ganske langt tilbake i tid også. I USA blir du antagelig skutt.
Prøver å se det her fra ditt perspektiv, men det er litt vanskelig når du sammenligner det å ha noen inne i stua, med å ha noen som arbeider ute på verandaen på et bygg under ferdigstilling.

Hva hvis TS lå å sov for så å gå naken ut i stua for så å oppdage en ukjent person der, kanskje bodde det en psykisk syk person der som av forskjellige årsaker hadde reagert kraftig. Er mange grunner til at en person i et service yrke bør klare å se for seg forskjellige dårlige utfall av å ta seg inn i en leilighet uten avtale.

Men det kommer kanskje av erfaring. Har jobbet mye for kommunen og gjort mange små reparasjoner på hus og leiligheter. Møtt veldig mange forskjellige mennesker, fra rusa folk som mekker mens man bytter et vindu til hyggelige pensjonister som byr på kaffe. Tanken på å ta seg inn i en leilighet uten noe som helst ide om hva og hvem som befinner seg der inne er for meg helt på trynet. Og jeg klarer faktisk ikke forstå hvordan man kan tenke at det er helt greit. Forklar gjerne, men spar meg for idiotiske sammenligninger med den gangen en snekker gikk gjennom hagen din og du syntes det var greit.