View Single Post
Sitat av Marriese Vis innlegg
Så...Håndverker eller ikke.. Du hadde ikke reagert om en fremmed person som ikke har sagt ifra dukker opp i boligen din?

Jeg er elektriker selv. I dag var jeg på en jobb hvor kunden ikke var hjemme og var på et kort ærend, jeg ringte på og så til og med at døren var åpen og at jeg kunne gått rett inn, han visste at jeg kom i dag. Gikk jeg inn uten å ringe han? Nei. Det er privat eiendom, uansett om han har noe å gjøre der så sier man ifra til eier eller avtaler, alt annet er uprofesjonelt idioti og jeg syntes TS kan anmelde.
Vis hele sitatet...
Om man bare skal anmelde fordi man føler seg bittelitt krenket av en uanmeldt elektriker som FAKTISK gjennomfører en jobb, så tror jeg man misforstår helt poenget av hvorfor vi har et rettsvesen. Det er ikke for å rævkjøre en stakkar som kun ville utføre en jobb hos naboen. Snakk om å overdrive situasjonen. Så fremt han faktisk ikke gjorde annet enn jobben sin ser jeg ikke noe problem.

Det virker som at dette foregikk i et hus som aldri var ment til å være tre separate leiligheter, men som har blitt det i senere tid.

Om det faktisk er sånn at elektrikeren måtte inn til TS's leilighet for å fikse internettet, så skjønner man at dette kanskje ikke dreier seg om et vanlig A4-leilighetskompleks.