View Single Post
Kom på en annen ting som har irritert meg med netflix. Tidligere tider pre netflix area også kjent som tidlig steinalder så var en sesong opp mot 26 episoder. Ja det var linjær tv og vi måtte vente på neste ihht sendeskjema men vi fikk mange episoder per sesong. Og noen ganger var vi heldig å fikk flere episoder per uke.

Med netflix så har sesongene blitt kortere og kortere. Nå er vel de siste produksjonene av netflix original alt under ti episoder. 8 er vel det siste nå. Og blir de store nok så får vi jaggu ikke binge watche heller, men får en episode i uka.

Nei jeg kjenner eg er ferdig med å anbefale netflix. Stream fra de alternative kildene som fortsatt eksisterer, bruk vpn og du er relativt trygg. Så kan du gå tilbake til netflix den dagen der har klart å utarbeide bedre avtaler som gjør at de kan tilby et bredere utvalg. For i ntflix øyne så er du faktisk en kriminell pirat når du bruker vpn for å se amerikansk netflix. Og skal være pirat så vær en skikkelig en, og ikke betal dem penger hver måned. Konsumer alt du orker av gratis underholdning og bruk heller pengene på bedre vpn og plenty båndbredde.