View Single Post
Drakk en halv whisky flaske til 2000kr, gikk til en kompis rett etter men det var is på veien og jeg klarte ikke å gå 1 meter uten å falle. (Burde sikkert si at jeg hadde dress på og skulle på skoleballet), når jeg kom til kompisen min rev jeg ned alle bildene på vegen i trappen. Når jeg kom inn på rommet hans fikk jeg en melding av søstra mi men klarte ikke skrive så kompisen min svarte for meg

Etter kompisen min hadde kledd seg gikk vi til en annen, det var opp en lang bakke ca70meter og dekket helt med is, klarte ikke å komme opp baken uten å falle.
Når vi kom fram husker jeg ikke mye bare at jeg sprang og sklei inn på badet og at jeg lo og sa hei.
Kom meg aldri til ballet, og husker ikke hvordan jeg kom meg hjem

Det kompisen min sa at skjedde var at jeg spydde over hele gulvet til han vi var hos og at jeg rev ned alt som var på kjøkkenbenken. Jeg skulle gå hjem alene mens vennene mine ble kjørt til ballet. Når de kjørte sa han at jeg bare stod der og så la jeg meg ned i snøen, han sa at han ringte meg og fortalte meg hvor jeg måtte gå for å komme hjem.

Han ringte søstra mi senere for å være sikker på at jeg kom meg hjem, hun gikk ned og fant meg bevisstløs, hun fikk meg til å spy mer for å få alt ut av meg. Hun sa også at hun fikk meg til å dusje.

Dagen etter hadde jeg vondt overalt, hendene mine var skrapt opp og hadde blåmerker overalt, etter skolen måtte jeg sitte i bilen med pappa på vei til fjellet og snakke om hva jeg hadde gjort.