View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Husker godt en gang jeg var i fyllearesten; Jeg ble pågrepet på nachspiel etter at vi hadde reist fra baren oga. jeg hadde smekket til en fyr. Bare en fillesak egentlig, skjønner ikke at politiet gadd å komme for det
Da de kom inn stoppet de musikken og spurte om meg med navn. Alle, inklusiv meg selv kikket oss forvirret rundt og trakk på skuldrene. Så måtte alle vise ID, også skulle de gå gjennom huset. Jeg sa jeg ikke hadde ID, og oppga navnet til en barndomsvenn, hehe. Dårlig hukommelse på de to, tenkte jeg. Begge to har stoppet meg og pågrepet meg opp til flere ganger før. Merklig nok fikk jeg gå ut og røyke med de andre uten tilsyn!

Så da gikk jeg og gjemte meg bak husveggen, og sendte melding for skyss. Vi var jo midt på et langstrekke litt i ingenmannsland, med marker rundt hele huset, så det var ikke noe alternativ å gå noen plass usett.

Etter en stund blir jeg lei, og blir glad når jeg hører en kompis roper navnet mitt. Tror de har reist jeg da, og runder hjørnet. Og der kommer de mot meg, begge to, med håndhjerna klar. Jeg har veldig angst for politi når de kommer så angripende og bestemt, og da har jeg en tendens til å reagere med sinne. Jævla urutinert av disse to da, for politiet har det stående i en notis på navnet mitt, men det er en annen sak.
Denne gangen intet unntak, jeg klikker over og løper mot snuten med begge hendene slått ut, tar begge to i strupen så alle går i bakken! Etter et ganske gøyalt basketak får den ene snuten venstre hånd på ryggen. Han andre idioten jobba med høyre hånd, men jeg nekta han den. Han måtte følge mine premisser for at jeg skulle la han legge hånda mi på ryggen, bare for å være kuk. Og gjett om jeg fikk betale for det når han skulle stramme håndhjerna da

Da var det gjort, her må vi være smart; jeg har jo telefonkatalogtjukk journal på psyk. så hva med et lite angstanfall? Slipper glattcella, ei natt på mottak med sigg, god seng og mat. Slipper bot og da. Så når dem starta opp bilen var det i gang. Jeg klikka mongolid, smalt huet i dørene og sparka og vrælte som en gal! Var helt rabiat og hyperventilerte da de kom bak og åpna dørene

Så kom jo faenmeg en kompis av meg med en telefon da; hadde ringt morra mi han! Så hun prøvde å overbevise snuten om å kjøre meg dit for jeg hadde jo gått litt koko trodde dem da. Fikk ikke det, gitt, måtte bli med dem. Så de kom til en løsning; han mongoen som ringte morra til en på godt over 20 år skulle få sitte på baki, med telefonen med muttern på høytaler! Herregud ass. Jeg skulle jo spille mongo for å slippe glattcella, men nå måtte jeg jo gjøre det mens muttern hørte på, og hu var jo dritstressa og skulle roe meg ned.

Klikka litt likevel jeg, og klagde på at jeg ikke har fått medisinen min (beroligende.) Vi brukte et par timer på en biltur som egentlig tar typ 20-25 minutt, måtte stoppe hele tiden fordi jeg «ikke fikk puste.» Glede i øya mine da vi svingte mot sjukehuset, stoppa utenfor legevakta. Dem åpna bakdørene, og der kommer en fjøsnisse av en lege og spør meg hvilken medisin jeg skal ha. Jeg sier det, men spiller psykotisk og gneller om angst for små rom osv. Men han bare kika på meg i 10 sekunder før han sa «han kan sitte på glattcella!» Endra ikke ansiktsuttrykk engang, mest monotone duden jeg har møtt ass! Idiotlege! Tro meg, han så ikke at jeg faket, kunne vunnet en oscar jeg!

Kjørte jo ut til stasjonen da, slaget var tapt. Fikk medsa mine da, så jeg fikk sove Da måtte kompisen min ut, og han hadde ikke tenkt på å ordne seg skyss hjem, så han måtte jo ta taxi, skulle sende meg melding på hva det kostet, tror det var 1100kr eller noe. For å ha med en fjott som jeg ikke ville ha der engang!!

Inn på stasjonen, same old, blablabla, og inn på cella. Rasende! Sparke og slo og vrælte, fikk helt raserianfall! Og her er det syke! Etter 4-5 minutters rasing, drar jeg av meg buksa og setter meg og driter midt på gulvet
Trodde jo jeg var dritsmart da, ha-ha, nå må de komme og fikse det, liksom. Pøh! Kom ikke og sa noe engang de. Så da måtte jeg ligge der da - i min egen dritlukt. Da følte jeg meg jævla smart dagen derpå, ass og dritkleint å bli henta av muttern som var hellig overbevist om at jeg måtte inn på psykiatrisk igjen faenmeg vanskligere å overtale henne til at jeg IKKE var syk, enn å få purken til å tro jeg var det.

Endte opp med bot på 8000kr for å ha slæppa til han fyren + oppgit uriktig peronalia. Pluss de taxipenga fra han løken som ringer mora til en voksen mann når han er i trøbbel.

Har mange gode historier på lur, men jeg skriver så jævla langt at det er ikke interessant til slutt