View Single Post
Stor takk til deg Keyser Søze, du har forstått min bekymring ,min kjærlighet og omsorg for min stesønn. Vi bil gjøre alt vi kan for å øke hans selvtillit, og oppmuntre han til å gå på folkehøyskolevtil høsten. Vi har spurt han mange ganger om han vil flytte til oss, han har ikke hatt lyst til det. Kanskje er det fordi han vet at her blir det stilt krav til han. Vi står opp om morgenen, jeg er ikke en morgen person, men likevel tvinger jeg meg opp mello 8 og 9. Det er forferdelig, men etter en time i morgonkåpe og en kaffe med røyk eller snus så er ikke verden så ille likevel. Vi ville nok ha stilt krav angående Internett og "leggetid"
Det han bor nå kan han gjøre som han vil.
Om noen dager kommer han for å hjelpe oss i hagen, kanskje det blir mulighet for en liten samtale.
Stor klem, og god natt til alle Freaks.

Ideen med å be han om å kjøpe weed til meg er helt ute i Tralala Land, han har aldri røykt, så jeg tviler meget sterkt på at han røyker weed. Jeg der imot har røykt litt grønt en skjelden gang.
Sist endret av Nurse Betty; 3. mars 2015 kl. 01:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.