View Single Post
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Nutz, du har misforstått totalt. Jeg har ikke bidratt til noen utredning av hans plager i det hele tatt. Det er han selv som har oppsøkt lege for sine symptomer, og som har blitt sendt på alt fra gastroskopi til Ct og MR.
Jeg er ikke en desperat stemor som i desperasjon søker råd på nettet. Vi har et godt forhold, han hater meg ikke ,og jeg se ikke på han som en pasient i det hele tatt. Vi invitere han med på alt som kan være kjekt for han, han kan være her så mye han vil.
Poengterer at han ikke bor sammen med oss, men sammen med sin eldre bror og sin mor. Hadde han bodd sammen med oss hadde det nok vært en ide å snakke om restriksjoner på internett, men det er ikke noe jeg kan blande meg bort i. Jeg har to voksne barn selv, men det er ingen halve småsøsken her i gården, bor sammen med hans far.
Du høres litt sint og frustrert ut Nutz, synes litt synd på deg.
Stor klem tildele alle, og takk for mange gode svar
Vis hele sitatet...
Ok, mer informasjon.

Tenk mer på hva samtaler du har med gutten. Du vil snakke om samme ting men det er ikke idiol, danse med bleh eller sånne jente ting. Du vil snakke om ting han interesserer seg for. Det kan være data, fysikk, matte, eller andre ting. Det betyr ikke at han er god til noen av det men interessen vil være der. En god ting å starte med vil være å si at du ikke syns universet er uendelig. Eller si at du har problemer med dataen. Noe praktisk er bare svada for jenter, men samtaler for gutter. Prøv det.