View Single Post
Djiise, jeg ville aldri funnet på å ransake rommet hans, selv om han bodde her, det var bare et svar til en som foreslo det.
Jeg har selvfølgelig ikke rett til noe som helst, men jeg bekymrer meg for en god gutt jeg er glad i. Vi har et godt forhold, og han åpner seg for meg en skjelden gang. Det har aldri vært noen konflikt mellom meg og mannen min sine voksne barn. Vi inkluderer både hans og mine barn i vår familie, og vi er sammen så ofte som mulig.

Nei, jeg tenker ikke automatisk at han har starta med rus, men det kan være en av mange mulige forklaringer på hvorfor han har det slik. Alt vi vil er at gutten skal ha det bra og være glad og frisk. Jeg er lite opptatt av at alle skal følge den samme malen for hva som er et godet liv. En flott utdannelse og masse penger er ikke det vi ønsker eller presser barna våre til i vår familie. Selv er jeg en person som trives veldig godt i mitt eget selskap, så jeg har ingen problemer med å forstå at andre også har det slik. Likevel må du være enig i at å sitte i en kjeller,uten jobb eller stønad fra NAV, spille spill på nettet, sove om dagen og våke om natta i mange år ikke er en ideell situasjon for en flott ung gutt.
Jeg tror nok du misforsto meg litt, tar det på min kappe siden jeg ikke alltid er så flink til å formiddle det jeg egentlig mener.
Depresjon kan ramme hvem som helst, det er en sykdom en kan bli frisk av med god behandling. Problemet er når en selv og familien ellers er så negative til psykisk sykdom, da leter en forgjeves etter andre forklaringer.
Tar gjerne i mot flere innspill til hvordan jeg kan prate med han på tomannshånd uten at han tar det ille opp.
Klem fra Betty

Presiserer at han ikke bor hos oss, selv om faren hans har foreslått det flere ganger.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 2. mars 2015 kl. 14:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.