View Single Post
Jeg og en kompis skulle prøve amf/speed for første gang.
Vi kjøpte en 3`er med veldig god amf sa de 3 andre vi satt med. De sniffer ett par ganger i uken pluss er gode venner av oss så tror ikke de lurer oss.
Vi fikk våres første "liner" som var på ca. 0,15-0,2 som var ganske mye som de sa.
Men vi tenkte at skulle vi først prøve dette her så måtte vi komme skikkilig igang.
Hadde 3 striper som var betydelig mindre ca. 0,7-0,1 og ei lita pipe med skunk som vi fikk av dem fra kl var ca 15.00 til den var 00.00. Brukte ingenting av 3`eren før vi gikk altså.

Kl 00.10 gikk bussen våres hjem. Vi prøvde å springe ned til bussen siden det er liksom dette vi trodde skulle skje av amf rusen, at vi fikk energi altså, men ble sliten etter et halvt min. Ikke at det har noe å si men ville bare få det med.
Kom hjem til kompisen min ca kl 01 og begynte å lage 6 striper ut av en ener.
Sniffa disse opp i løpet av ca 1,5 time. Da jeg nesten ikke orka mer av smaken i nesen fant vi fram kapsler å fylte opp 4 stykk på en ny 1`er.
Begynte på de i ca 4 tiden.
Når kl var 06.00 bestemte vi oss for å stoppe å bare se om vi fikk såve i løpet av ett par timer.
I løpet av hele kvelden følte jeg ikke noe spesiell "speed" rus, det gjorde ikke kompisen min heller
Det eneste spesielle med kvelden var at fra vi kom til han satt vi bare rett opp og ned å snakket.
Fikk ikke såve så satt våken til lørdag og når klokken nærmet seg 18 begynte vi på en igjen men med mindre striper siden denne gangen satt vi tre stykker og hadde bare en 1`ner igjen. Så vi fikk vell en 9 striper ut av den.
Funka på en anderledes måte denne gangen siden jeg viste hva jeg skulle forhålde meg til.
Sitter enda våken og det er mandags morning kl 01.33.
Men jeg følte meg ikke noe spesiellt speeda noen av kveldene og satt bare i ro hele lørdags kveld.

Men det jeg lurte på var utifra min historie om noen kan gi meg tips eller noe siden det eneste jeg følte var at jeg var "våken" men ble aldri rusa.

Håper på svar siden jeg greier fremdeles ikke å såve men er så å si edru så jeg kjeder meg.